1 Ocak 2011 Cumartesi

Güzel bir gün...

Kariyerimde bir yılbaşına ilk kez uyuyarak girdiğim günün sabahında bizi çarşı izni için dışarı saldılar. 9.30-16.00 arası dışarıda serbestim. Safranbolu'da oturan Mengen'li akrabamızın evine gittim. Yolda giderken sucuk ve meyve suyu yaptım. Sabahın erken saatlerinde -3 dereceden sıcacık eve girince gözlerim parladı. Zaten halihazırda başarılı bir kahvaltının yanına canım çektiği için sucuklu yumurta da yapıldı. Kahvaltı bittikten sonra uzun sıcak bir duşun ardından sıcak evde televizyon karşısında oturmaya başladım. Yemin töreninden sonraki 1 hafta boyunca genelde boş boş ortada dolanmak ve yılbaşının anlamsızlığı keyfimi kaçırmışken bu ev ortamı beni son derece mutlu etti. Öyle ki planladığım evden çıkış saatini sürekli erteleyerek 16.30'dan önce planladığım internet cafeye gitme işini bile iptal edip evde vakit geçirdim.
Mengen'li olma dışındaki akrabalık bağımız da çok önemli ancak ancak köyde 3-4 defa gördükleri birine ilerleyen yaşlarına rağmen bu kadar iyi davranmaları beni çok etkiledi. Genelde allaha çoğu zaman yanımda olan şansım için teşekkür ederken bu kez belki de hayatımda ilk kez bu insanlar için çok olumlu dileklerde bulundum, allah uzun ömürler versin...

Yarın 2 Ocak itibariyle kurada çektiğim Safranbolu İlçe J.K.lığı'na götürecekler bizi bakalım neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder